Huisregels
Om jou als klant een fijne ervaring te bezorgen en het voor mezelf en mijn backoffice zo aangenaam mogelijk te houden, breng ik graag even onze huisregels onder de aandacht.
1/ Kom alleen naar je afspraak
Onze behandelingen nemen wel wat tijd in beslag. Daarom verzoeken we je om geen kinderen of huisdieren mee te brengen naar je afspraak. Heb je een afspraak voor een intakegesprek en wil je graag iemand meebrengen die ook geïnteresseerd is in één van onze behandelingen? Laat het ons op voorhand weten, dan voorzien we wat extra tijd.
2/ Kom op tijd
Ben je een beetje te vroeg? Wacht dan even met aanbellen tot een vijftal minuten voor je afspraak. Kan je om de een of andere reden niet op tijd aanwezig zijn op je afspraak? Geef ons dan een seintje via +32 471 56 21 06.
3/ Ontsmet je handen bij het binnenkomen
Om hygiënische redenen vragen we je om bij aankomst je handen te ontsmetten. Links van jou staat een automatische dispenser die je steeds kan gebruiken om je handen te ontsmetten. Iets met een virus uit 2020…
4/ Een afspraak wijzigen kan uiterlijk tot 48 uur voorafgaand de afspraak
Tot 48 uur vóór de afspraak kan je je afspraak eenmalig kosteloos verplaatsen. Jouw afspraak dient dan plaats te vinden binnen de 2 maanden na wijziging. Bij een daaropvolgende wijziging van diezelfde afspraak ben je het voorschot kwijt.
Indien je je afspraak minder dan 48 uur voorafgaand de afspraak wijzigt (laattijdig annuleert) of niet komt opdagen (‘no show’), wordt het voorschot ingehouden.
5/ Voorschotten worden niet terugbetaald
Voorschotten worden niet terugbetaald. Boek daarom niet impulsief een afspraak in. Enkele tips:
- Twijfel je om een behandeling te ondergaan? Kom dan eerst langs voor een vrijblijvend intakegesprek. Daarin verlenen we je alle nodige info en bieden we een antwoord op al jouw vragen. Zo kan je nadien een weloverwogen beslissing nemen.
- Controleer je agenda vooraleer je een afspraak maakt.
- Noteer na het inboeken meteen je afspraak in je agenda.